-


I onsdags var det planeringsdag på både skola och förskolan så barnen var hemma med mig!
De gick upp med pappan och lät mig sova en stund, tror Bubbas kommit väckte mig 8.40 ungefär. Tänk att barnen är så stora se de kan vara själva en stund. Bönan hade t.o.m. fixat med några mackor när jag sov, haha.

Bönan började tjata rätt snabbt om att leka med kompisar och efter att ha tjatat sönder sin mor så gick hon över till grannen Signe för att fråga om de kunde leka.
De kom sen hem till oss och försvann upp på hennes rum. Kom sen ner två sminkade tjejer med "lek-smink". Så tjusiga så.
Vi bakade hallongrottor, jag och tjejerna.

(null)

När de var klara så poppade vi popcorn och tittade på LasseMaja.  
Sen kom kompis till Bubbas och de for ut och lekte och då ville tjejerna också ut, trots regnet.

Torsdag så var det dubbla födelsedagar. Morfar fyllde 62 och Alicia 1 år! Den sistnämnde ska firas på lördag och den äldre var vi och firade igår. Det bjöds på köttpaj och marängsviss! 

Just nu är Bubbas på disco med skolan i gympahallen. Pappan har inte kommit tillbaka så han blev kvar.
Bönan och jag äter vindruvor och kollar på Det regnar köttbullar 2.


Allmänt | |
Upp