-



Vi andra tre klarade oss från magsjuka och det blev bara två gånger för bönan!
De var tillbaka på förskolan och fritids på onsdag då det gått över 48h sen sista kräkningen. 
Jag var tydligen trött för somnade om direkt efter jag vaknade på onsdagen plus att jag somnade på eftermiddagen framför skidskyttet.
Annars hände det väl inget speciellt i onsdags.

Torsdagen så satt jag bänkad framför tvn hela dagen. Det var både längd och skidskytte så jag hade fullt upp. När familjen kom hem så kom det kompis hit till bönan så de lekte och Bubbas gick över på fika till Cissi & Krister. Bubbas hade sen karate så han och pappan åkte på det medans bönan och jag var hemma. Vi underhöll oss med tvätt och hade en riktigt bra assistent i att para ihop strumpor. 

Har idag fått en till kortisonspruta i muskelfästet på rumpan. Fick en i december och gav ganska bra effekt då. En stund. Hoppas på mer långvarigt denna gång. Vi ska åka på kryssning med farmor på söndag till måndag så vill helst inte vara mest liggande vertikalt  i hytten då.
Tacotallrik har intagits och de andra tre är nu över och bubblar i Cissis bubbelkopp. Jag återigen är tråkig och är soffliggandes. Rätt öm i muskeln efter sprutan, men känns bättre med själva smärtan. Hoppas hoppas!

Soffläge framför Talang 
(null)


Allmänt | |
Upp