-



Förra helgen var vi ut till ingvaldstorp för att hämta brudslöja jag beställde i somras, sen köpa lite till krukor och fönsterlådorna. Blev även en japansk gräs-växt som vi satte på framsidan längs altnanen. Blev jättesnyggt om jag får säga det själv.
De firade 30års-jubileum på ingavaldstorp och hade ponnyridning. Barnen har aldrig ridit förut och bönan blev jättetaggad och ville rida när det gick upp för henne att man fick det.
Så hon hoppade glatt upp på den lilla ponnyn, Casper.
(null)

(null)

Hon tyckte det var såå kul och lyste av glädje! Bubbas vägde inte riktigt fram och klappa och  ville inte prova att rida. 
Efter ridturen så provade vi på nya fiket de har byggt upp där ute och då peppade vi på bubbas att prova att rida och han bestämde sig för att han skulle prova.
Och visst vågade han då, när jag lovat att gå med och hålla i handen.
Men behövde jag gå med och hålla handen? No no, han tyckte det var så kul och var så stolt över sig själv som vågat. Och jag fick hålla tillbaka tårarna för jag var så stolt - han vågade!
(null)

(null)

(null)

Bönan hade bestämt sig för att hon ville prova att rida den större ponnyn, Belle, så hon fick rida ett varv på henne också! Och Bubbas som nu riktigt fått smak på det där med hästar och ridning red två svängar på Casper.
(null)

Det var inte bara barnen som tyckte det var skoj, utan pappan tog sig också en lite ridtur
(null)

!

Allmänt | |
Upp