-

I torsdags så kom moster M och hämtade upp mig på förmiddagen och så åkte vi och hämtade barnen på förskolan. De visste inte om någonting då det blev en överraskning att få spendera några timmar på busfabriken i Norrköping!
Jag trodde jag skulle få det långtråkigt att bara titta på men jag hade fullt upp med att hålla koll på var de försvann uppe i klätterställningarna. De körde gärnet någon timme innan vi åt lunch som moster bjöd på. Sen blev det lek någon timme till innan vi åkte hemåt.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På väg hem så ringde faster S och hade fribiljetter till cirkus Brazil Jack som hade show på kvällen och undrade om vi ville ha. Så  efter att jag kört ett pass i kupoolen så åkte vi till cirkusplatsen för att kolla på cirkus!
Barnen har sagt flera gånger att se vill på cirkus så de blev jätteglada. Flera flera år sen jag varit på cirkus och blev positivt överraskad! Jätteduktiga akrobater och roliga uppträdanden och inga djur!
(null)

(null)

En väldigt rolig dag - tack moster M!

Allmänt | |
Upp