-

Det där med att sluta med napp var ju nemas problemas! Nog trodde jag vi skulle få några tårfyllda läggningar och tjat men inte alls. Hon  bad om den första kvällarna men inget mer. Och nattblöja slutade hon med för någon månad sen och också det har gått superbra. Stor tjej har det blivit av vår lilla tjej!

Eftersom hon varit duktig med att sluta med de två tidigare nämnda så hade hon blivit lovad att få välja valfri grej som belöning.

En stor enhörning blev det
(null)

Sen sist har vi fixat pumpa. Dåliga bilder för fick printa av snapschat för när jag skulle fota den dagen efter så hade förmodligen en fågel gått lös på den och förstört vid ögonen.

(null)

(null)

Förberedelserna för den blivande 4åringens kalas är i fullgång!
Inbjudningarna är levererade och dekorationer är inköpta för ett My little pony-kalas!

Har själv skrivit namnen, så duktig tjej!
(null)

Det är ju fler som fyller i november (jag jag jag) och det planeras även kalas för det. Blir en fest med kompisar dagen innan sen smörgåstårta med släkten på självaste födelsedagen så det ser jag framemot!

Våra två fina ungar ❤️
(null)

(null)


Allmänt | |
Upp