-

sen sist har det väl inte hänt massor direkt.

jag är jävligt less på att ha ont och gå hemma. man blir ju smått sjuk i huvudet av att gå hemma med smärta. ingen hemma på dagen, känner mig isolerad.
eftersom vår lilla bil är avställd för att den fortfarande är trasig så kan jag inte ta mig någonstans. sen är inte köra bil det skönaste jag vet heller men ändå, möjligheten att kunna åka någonstans, träffa folk.
väldigt deprimerande det här faktiskt!

kämpar på med övningar hemma och går två gånger i veckan, måndagar och torsdagar, på vattensjukgymnastik.
förra veckan var Krister snäll och körde mig till och från kupoolen båda dagarna!
vet inte om något gör någon nytta för att det ska bli bättre men sämre blir det inte, för jag rör mig åtminstone. 
en till nackdel med att gå hemma så här, ALLT, blir jobbigt. jag är superstressad hela dagen för att jag ska iväg till klockan 16 på vattensjukgymnastik. vika tvätt känns övermäktigt och hämta in kartongen med påskgrejer från garaget och påskpynta gör mig nästan gråtfärdig.
som sagt, man blir lite sjuk i huvudet.
på fredag ska jag till ortopeden, ÄNTLIGEN! 


för att vända detta deprimerande inlägg så är det alltid bättre när familjen är hemma!
hade en mysig helg ihop fast de där två små pushar gränser både mot varandra och sina föräldrar.

i lördags åkte vi in till biblioteket där det var lite aktiviteter som pysselverkstad och uppträdanden. vi tittade på när en tjej och en kille sjöng men bubbas tyckte det var tråkigt och gick istället en sväng med pappan inne på biblioteket. bönan tyckte det var något roligare men tröttnade snart hon med så vi åkte till duveholmshallen och hälsade på morfar istället.
där var det uf-företag och företag som ställde ut. bubbas gick all in på att samla godis från montrarna och fick kasta gris i SEBs monter


alltid så stilig i kostym, min pappa och barnens fina morfar!


i söndags var barnen in på teater i Katrineholm med farmor och faster M.

KRAM hette den och det var elever från Kulturskolan som höll i showen.
fick inte mycket av recensioner från barnen direkt men de verkade rätt så nöjda ändå.


Allmänt | |
Upp