-

igår var förskolan stängd, så barnen var hemma och eftersom modern i huset är handikappad så var även fadern hemma.

familjen är snälla och låter mig sova på mornarna, eftersom de vet att jag spenderar ett par timmar vaken på nätterna när jag vaknar av ryggen. så jag får sova tills jag vaknar. när jag då vaknade igår så var barnen redan rastlösa och ville leka med kompisar.
vi hade en dejt på gång med Lina och grabbarna och Yasmine och grabbarna men den fick jag tyvärr avstyra då min rygg de senaste dagarna varit urusel.
istället gick barnen hem till grannarna och blev kvar i flera timmar! de lekte, fick mellis, lekte mera, fick lunch, kom hem och tog på sig för utelek sen drog de ut igen för mer lek med kompisarna.


jag fick bild-rapportering under dagen, tacka vet jag underbara grannar!


idag har jag varit själv hemma och sen vid 16 var dag dags att infinna sig på kupoolen igen för vattensjukgymnastik. de avbokade två tider förra veckan och jag tiden i måndags för morfars kalas så det var ett tag sen jag var där sist.
tufft att ta sig igenom och trött efteråt.
hoppas det gör någon nytta!

Allmänt | |
Upp