-

sen vi kom hem från sjukhuset har dagarna gått ruskigt fort! mycket för att bönan varit hemma med mig, bubbas på förskolan och pappan på jobbet. blir inte lika långsamt och tradigt som att vara hemma själv, nu har bönan styrt tiden liksom.

nog för att vi inte mycket kan göra iom min rygg. den mådde förövrigt inte så värst efter sjukhusvistelsen, fick äta mer morfin än vad jag ska för att ens kunna existera kändes det som. men det var det värt för att finnas där för böni.
tillbaka till att inte gnälla om ryggen så har det ändå gått bra. vi har myst länge i sängen på morgonen, kollat sommarlov där så jag hinner komma igång med ryggen. sen har vi mest lallat runt, men dagarna har gått.

hälsat på hos Cissi och Krister har vi gjort och provat retrohjälm.

förra lördagen var vi på examensfest för Moa och hennes syster Maja. från början var tanken på en heldagars med dem och partaj långt in på natten men efter sjukhuset ville vi bara vara ihop familjen så vi var förbi en snabbis och gav present och fick fika. sen åkte vi till gammelfaster Els-Marie och Björn i deras sommarstuga vid Ansjön i Ljusfallshammar. där fanns det fler vi känner väl som morfar, mormor, båda mostrarna, Staffan,  gammelfarmor  Alvi, hennes Kurt, mina kusiner, kusinbarn Alva och hennes mamma Kristin.

det badades, spelades kubb och åts hos mat innan vi åkte hemåt.

på måndagen var det dags för ett återbesök, men det kunde vi göra på Kullbergska som tur var. en läkare klämde och kände på bönan och det tog prover. fick till svar att de ringer om proverna inte är bra annars kommer brev. ingen ringde på hela dagen!


glass är man välförtjänt av efter att ha skött sig exemplariskt!

i onsdags kom mostrarna strax efter lunchen så vi knallade bort och hämtade hem bubbas från förskolan. blev poolbad och bus innan moster J och jag åkte och handlade för grillning. morfar, mormor och Johan kom så det blev riktigt fredags-stämning!


Allmänt | |
Upp