-

pappan provade i måndags och tisdags och jobbade hel dag och det blev inte så bra. idag så fick han åka hem tidigare för huvudet sa ifrån.

så, efter ett besök på akuten idag igen är han beordrad att vila tills måndag, minst och försöka undvika tv, mobil i den mån det går.

idag vid 14 kom faster M och hämtade mig för att ge mig skjuts till Linda. 
det var dags att ge mitt hår en omgång och så bra det blev. precis som jag tänkt mig med en mörkare botten mot min egen färg och sen ljusare, kallare toppar.
mycket snack, tre olika färger, en klippning och lite piff senare så var vi färdiga.
faster M hämtade mig sen också, tack för skjutsande ❤️

ingen förebild och på tok för mörkt för en efterbild, skulle ha tagit det i salongen men en bild på mig i folié är väl också trevligt?

helt slut efter frisörbesök så har jag sen parkerat i soffan.
resten av familjen har gått upp och sovit.

kolla bönans hår, det har blivit så lååångt oc äntligen börjar hon acceptera lite tofsar och flätor.

Allmänt | |
Upp