-

den där fröken nedan på bild alltså, hon retar gallfeber på sina päron!

hon går numera under smeknamnet väggen här hemma för det ger liksom mer resultat att prata med en vägg än henne.
hon lyssnar ingenting och gör bara sattyg, unge! härlig 3-års trots...
hade aldrig riktigt samma bekymmer med lillherrn, han lyssnade åtminstone lite.

på eftermiddagen kom farmor och hämtade oss. julgransplundring på polisstationen var målet. moster mötte upp oss utanför så vi kunde komma in.

pappan var hemma och vilade sig.
dans kring granen (inte för mig), fika, lotteri, fiskedamm, visning av garaget och arresten sen plundring av granen.
missnöjda barn efter noll vinst i lotteriet men annars väldigt nöjda.

jag fick lägga mig och sova en stund när vi kom hem. borde förmodligen inte ge mig ut men efter de här veckorna hemma blir jag galen av att bara vanka runt i hemmet. behöver ut och göra något ibland, även om jag får äta upp det sen. jag gör det inte värre för ryggen, jag ska röra mig så mycket som jag bara kan, vilket är lite.

provade igår en dag utan värktabletter och det var inte skoj framåt kvällen kan jag lova.

Allmänt | |
Upp