-

så har lördagen gått.

jag sov länge, tack familjen för att ni låter mig sova på morgonen. ❤️ har sovit så himla illa sista nätterna. en natt i veckan som gått, minns inte vilken, men då sov jag inte alls. ryggen värkte då jag låg och vred och vände och kollade pretty little liars hela natten. 

när jag väl släpat mig upp så gick vi ut och vädrade oss en stund. barnen nyttjade den lilla snön som kommit och åkte pulka.
bönan kraschade tyvärr in i studsmattan och tappade luften en stund sen var hon inte så sugen på att åka mer.
knatade bort och kollade hur det går med arbetet på nya lekparken. vi ska få en helt nybyggd lekpark här i forssjö, lyx!
sen var jag sopslut och vi alla frös så vi gick in och åt lunch.
sen sov allihop, trött gäng det här.
pappan är fortfarande inte bra sen hjärnskakningen och börjar bli förkyld så han är inte piggilur.

vi gjorde sen fruktsallad och varm oboy till mellis.

vi var tur med barn som älskar film och mys i soffan, vilket är skönt när di vuxne här hemma inget mer orkar.


imorgon hoppas vi är någorlunda i form så vi orkar åka in till polisstationen för deras julgransplundring moster M bjudit med oss på. 

Allmänt | |
Upp