-

jag tog mig i kragen igår och följde med barnen ut. är så trött och ledsen på att vara den trötta mamman som mest ligger i sängen. superhärligt ute med sol!

bubbas tjurade ihop efter tio minuter och gick in.
bönan och jag tog snowracern bort till lekparken för att kolla hur det går med bygget.

blev visst bara shelfies på en bänk och inget på själva lekparken som kommer bli bra vad vi kunde se.


när vi kom hem på gatan igen så stod grannarna ute och grillade korv och pinnbröd och bjöd över oss!
sen kom även pappan och bubbas över så det blev lunch ute och så kom ett gäng grannar till, mysigt!

vid 14 kom faster S och hämtade pappan för att åka till Örebro och kolla på hockey med papas och faster M.


vi andra tre hemma halvsov på soffan mest och vid 18.30 ungefär kom farmor och hängde med oss.
barnen somnade ungefär när mellon drog igång.
jag hade sen rolandz låt på huvudet tills jag somnade, haha.

Allmänt | |
Upp