-

i fredags kväll så bjöd Sofie in mig, Sofia & Sara till sin nya lägenhet.

hon bjöd på jättegod och rolig välkomstdrink.

prosecco med sorbet

den kommer vi göra flera gånger i sommar!


sen åt jag mat som att jag inte ätit på en vecka. fläskfilé och potatisgratäng, så gott!
sen blev det prat och vin långt in på natten.
kom hem med taxi 01.30, sen för att vara mig att vara ute och slira.
somnade sen efter någon timme. svårt att slappna av och somna in.


var inte mitt piggaste på lördagen sen.

pappan åkte strax innan 9 för att hjälpa faster Sara & Juhani att flytta in i sitt nya hus! bubbas var bjuden på discokalas hos Liam så honom körde vi dit till 13.
han var inte så sugen på att vara kvar själv så tog en stund och lite övertalning innan bönan och jag kunde åka.
hemma väntade sen moster J & Staffan.
strax efter kom moster M & Johan sen fikade vi loss på massa gott.
bubbas hämtade sen moster J, Staffan och jag som haft kul på kalaset!

när pappan sen kom vid 19 efter flytt och rugbymatch så sov bönan och jag som små grisar i soffan. henne fick vi inte liv i så hon blev utan pizza som pappan hade med hem.

bubbas tyckte det skulle dokumenteras med en bild på sin sovande mor.

vi andra tre kollade klart på Narnia som var slut vid 21 sen fick vi upp och sov. kul lördag! jag sov sen från 22 till 11. trött tjej.


söndag gjorde vi inte mycket mer än att ta en tripp till ingvaldstorp. där köpte vi äntligen ett magnoliaträd! har velat köpa ett länge och nu är det gjort och den är i marken på framsidan!
vi var också in och kikade in fasters nya hus. barnen blev glada för Stella & Emilia var hemma så det satte direkt igång att leka. jättefint hus i olika etager!
vårt hus känns väldigt pluttigt i jämförelse, haha!
kom hem sent så blev korv med bröd till kvällsmat.


Allmänt | |
Upp