-

vilken härlig helg som gått!

i lördag så åkte vi ut till pappans jobb. där fick vi låna deras "get" som de kallar lilla bilen av pappans snäll chef. den drog vi ut på udden och satte oss på ett litet berg och åt kalla pannkakor, kakor och festis!


kastade sten i vattnet, det förutom att åka "geten" var visst roligast på hela utflykten.


till kvällen så var jag iväg till Sara för att fira hennes födelsedag plus examen!

så rolig och mysig kväll med massa gott att äta, dryck och lek som mitt lag vann!

jag hade varit så osmart så jag hade ingen smärtlindring med mig så efter några timmar började ryggen bråka och började känna abstinens. så strax innan 00 fick jag ge upp. moster M's Johan var då supersnäll och körde hem mig.

väl hemma så tog det mig ungefär fyra timmar att somna. medicinen skulle börja verka, sen kunna komma till ro.

på söndagen så sov jag länge, kom till liv vid 11 ungefär av att bönan väckte mig och ville att jag skulle ta upp Phoebe åt henne.
sen var vi ute i många timmar!
barnen hade kompisar över och de var hos kompisar på gatan. så bortskämda med att ha så mycket kompisar precis i närheten!
pappan tog reda på resterna från trädet vi högg ner förra helgen. 
jag skrubbade på vår singelvagn som tyvärr möglat efter att ha stått på altanen.
har tvättat en del delar men syns fortfarande spår, tyvärr.

pappan var iväg och tränade på kvällen och när han kom hem så grillade i första gången denna säsong. det är verkligen något med att just grilla, gööött!
jag har natten till idag sen sovit 12 timmar!
la mig med bubbas 20.30 ungefär och vakande av ett sms 8.12. 
tog mig 3 minuter att somna, haha, så var trött. pappan gick nämligen ner och värmde en vetekudde åt bubbas när vi la oss och kom upp igen med den efter 3 minuter och då sov jag. bubbas dras med växtvärk stackarn, sen vet vi inte riktigt hur ont han har för han är nog mest ute efter vetekudden men får han den så sover han.

smset imorse var från Moa som sen kom för i efter en löprunda. piggar upp mycket med sällskap en stund!
ikväll ska vi iväg och fira min kusin Oskar. innan det så ska jag iväg och "träna" på kupoolen.

Allmänt | |
Upp