-

det blev en lugn söndag här hemma.

på eftermiddagen åkte vi in till lövåsgården och hälsade på pappans mormor i sällskap av farmor. 

fotosession 

vi blev inte kvar så länge för pappan skulle iväg på träning men fika hann vi med.


till kvällsmat blev det oreganostekt lax med mos och fetaostsås, ruskigt gott!
sen efter hjärnskakningen så gillar pappan lax (?!) han tyckte också att kräftcheesecaken på påskbordet var god och tog tom flera gånger av den. kul tycker jag, nu kan vi åtminstone äta fisk någon gång ibland. härnäst ska jag övertala honom att äta fiskgratäng!

idag var jag iväg till kupoolen. hade samma bekymmer som vanligt hur jag ska ta mig dit. farmor var supersnäll och körde ut sin bil igår så jag kunde ta den in, tack!
familjen hämtade sen mig och vi lämnade tillbaka farmors bil.
annars har jag inte gjort mycket, sov dåligt inatt så sov länge och en lur efter lunch.
trött nu igen och ska sova.

Allmänt | |
Upp