-

jag har verkligen blivit rutten på att uppdatera här, måste bli skärpning, för jag tycker själv om att gå tillbaka och läsa.


helgen som gick var en ledig sådan, härligt!
efter en sjukvecka så var barnen, framför allt bönan, äntligen bättre.
mitt lock för örat är fortfarande kvar, 8 dagar senare. s å h i m l a i r r i t e r a n d e!

i lördags var vi bjudna till Jenny & Nicklas tillsammans med Emelie & Fredrik!
tyvärr blev vår barnvakt sjuk så pappan fick vara hemma med barnen och jag gick ensam. trots det blev det en mysig och trevlig kväll med jättegod mat, pingis, biljard (jag sög stenhårt på båda!) och prat!
jag knallade inte hem förrän 02.30, rackarns skönt att ha promenadavstånd hem för en gångs skull.

på söndagen åkte pappan på förmiddagen till duveholmshallen där det var föreningsmässa. han skulle stå i en monter för rugbylaget. vi åkte till lunch in och gick en sväng. var väl inte så mycket att ha men barnen tyckte om att få prova minigolf och tennis. efter lunch i bowlinghallen åkte vi hem och klädde sen om för en liten tur i skogen med Cissi.


blev ett gäng trattkantareller!

Allmänt | |
Upp