-

igår hade jag första dagen med inskolning på hushållsnära tjänster på just maid it! jag tycker själv det gick bra. gäller bara att få in en rutin och lära sig vad alla grejer är till. 


efter inskolningen så åkte jag till erja och fixade fransarna. barnen hämtade av papas och faster M så när jag kom hem var det målarverkstad i köket.

vi åkte sen in till stan för att hämta våra nya pass. nästan redo för avfärd till Alicante om 20 dagar! hem och lagade mat sen parkering i soffan. 

dagen idag blev inte alls som planerat. på väg ut genom dörren för förskola och dag två på inskolning tog jag febern på en väldigt hängig lillherrr. jodå, han hade febern stackarn. kändes inte jättekul att ringa till nya jobbet och berätta det.
skulle bara gå 7.30-11.30 så vi kom fram till att det var onödigt att ringa hem pappan. får köra inskolningen färdigt nästa vecka!

så, blir en förmiddag i soffan med film istället.

en böna i sin nyshoppade outfit från i söndags.


Allmänt | |
Upp