-

här händer det inte så mycket just nu. blir inte så mycket att skriva om när man ingenting gör. jag har inte varit utanför dörren sen farsdag. eller om man räknar med trippen till akuten förra måndagen så var jag utanför huset då.


barnen har varit hela veckan som var på förskolan eftersom jag inte klarar av att ta hand om dem just nu
i lördags kom fastrarna och hämtade dem för lek och bio. två trötta barn kom det hem på kvällen sen. lillherrn hade somnat i bilen på väg hem och vaknade inte mer den kvällen. bönan slocknade som ett ljus i soffan efter en liten stund.

söndagen var de en sväng till farmor och pappan tränade.

igår måndag var de iväg till jobb och förskola, jag sov mest.
på kvällen började bönan hosta sin jobbiga hosta och blev jättevarm. hon sov sen oroligt hela natten och feberyrade. lillherrn hade växtvärk och vaknade flera gånger och var ledsen och hade ont. stackarna hade ingen bra natt!
båda låg hos mig vilket de inte gjort sen jag gjorde illa ryggen. ingen höjdare för mig för jag har knappt sovit inatt. tänkte pappan skulle få sova så han orkade med jobb.

på morgonen var det bara för alla att återgå till sängen när väckarklockan ringt. bönan var fortfarande jättevarm. så pappan har vabbat idag.
hon har inte varit varm på hela dagen och är pigg. hon vad likadan för någon månad sen med hög feber, hosta och kort, ansträngd andning på kvällen och natten sen pigg som inget hänt på dagen. får se hur kvällen och natten blir.

mina tankar är större delen av tiden sen igår morse i Uppsala hos Gunilla! operation avklarad och nu är det bara att kämpa på med vägen tillbaka. visa vem som bestämmer nu Gunilla! ❤️

blir inget fotat direkt men har fångar nya lampfötter jag köpt av Sofia till köksfönstret och nya hyllor vi köpt från Världsnaturfonden.


Allmänt | |
Upp