-

igår så var det arbetsdag, 9-18.

efter jobbet åkte jag till Sofia sen gick vi djulörundan. jag som redan knatat ihop över en mil på jobbet hade jätteont i fötterna. kunde knappt gå när jag kom hem.

idag har jag och barnen varit lediga.
10.30 var det utvecklingssamtal för bönan på förskolan som vi knallade dit för.
där firades förskolansdag två dagar förtidigt. så de åt glass och dansade med sina kompisar medan jag och förskolepedagogen pratade!
de hade samma bild av henne som vi har. en glad, envis, unge med bra ordförråd.

hemma sen så lekte barnen ute medans jag högg in på våra rabatter. blev inspirerad när grannen Cissi satt och rensa när vi kom hem. in för lunch och vila.
köpmat till kvällsmat sen åkte pappan på rugbyträning.

bönan gick lös med min telefon och skickade bild till 7 stycken på messenger och lyckades även lägga upp "min dag" på messenger - unge!!!

Allmänt | |
Upp