-

vaknade med barnen 6.20 idag och kände mig väldigt risig. trött, såklart för det tidigs uppvaknade men också med en ond hals.

fick sova kvar i sängen till 9.45 vilken nog hjälpte. kände mig bättre men inte bra.

åkte och handlade spån till Mimmi så vi kunde städa åt henne sen lite andra ärenden. 
bla blev det slush på Ica nära 

på eftermiddagen fick Mimmi prova på gröngräs för första gången vilken var en hit, hon provade sig tom ut från själva buren.


bönan provsmakar maskrosblad

sen kom grannens dotters hund över och det blev lite smått kaotiskt ett tag när han fick syn på Mimmi och började jaga henne runt buren. hon fick panik (såklart!) och försökte sitt yttersta att fly genom kompostgallret innan jag fick fatt i henne.

en superstressad liten tjej fick jag upp på bröstet och hon hann riva upp mig en hel del innan hob lugnade sig.

Allmänt | |
Upp