-

fick sovmorgon till 9.30 idag då de andra gick ner själva och kände mig bättre när jag vaknade. kan prata skapligt normalt men fortfarande väldigt svullen i halsen.


vi åkte ut till ett kalkbrott en bit utanför Forssjö och kikade lite efter sommarlov.


stannade på hemvägen vid badplatsen i Forssjö och badade innan vi åkte hem fär lunch. sen sov hela familjen i några (?!) timmar. jobbigt med semester och sommarlov tydligen.


sen var vi ute och jag fixade i vår stora rabatt i sluttningen. fick väldigt bra hjälp av lillherrn med att flytta stenarna som ligger runt så jag kunde rensa ogräs.
sen var vi i vanlig ordning över hos Cissi & Krister och härjade en stund och kollade framstegen på deras altanbygge.

hem sen och slängde ihop kvällsmat på det som fanns hemma. pappan och lillherrn och sen och vattnade planen vid djulö och bönan och jag badade jättelänge i badkaret.
blev en sen kväll men vad gör det när man är ledig?

Allmänt | |
Upp