-

jag vet inte exakt när jag gjorde naglarna senast men tror det var vecka 42, eller 43. har alltså stoltserat (?) med en kraftig utväxt bra länge nu.


men, idag har jag varit hos Maria och piffat till dem igen, så skönt!
mindre skönt var det att köra bil. inte gjort det på en månad, sen olyckskvällen.
inte heller var det skönt att sitta på en stol några timmar. ska man vara fin får man lida pin fick sig en ny innebörd.

hemma i säng ingen och väntar på att värktabletterna ska kicka in. kollar på fear the walking dead och känner mig glad över att det äntligen kommit snö! känner två små som är överlyckliga över detta och det gör mig glad.

resultatet, matt gråa med glansiga inslag.


var jättesvårt att fota för att visa upp hur tjusiga de blev men här under är inspirationsbilden så kanske ni förstår.


Allmänt | |
Upp