-

natten till idag var mindre skoj.
lillherrn vaknade rätt snabbt efter läggning och hade växtvärk. var lugn först men sen inte så lugn. väckte bönan och var smått galen. vetekudde hjälpte och båda somnade om. jag får då migrän.
hinner somna sen började vi om igen och att ha en unge skrikande i örat med migrän fick mig nästan att spy.
lite massage och vetekudde så somnade han om men bönan knölade vidare en stund och jag fixade inte med att hon skulle röra mig så hon blev jätteledsen. somnade tillslut men jag har mått som en påse skit hela natten.

pappan höll sig hemma tills jag vaknade av klockan 7.38 (har en fix idé med mitt larm) och fastän jag helst skulle vilja skruva av mitt huvud och lägga bort så bestämde vi för att köra på.
han till jobb och vi till förskolan. som tur var så kunde jag lämna dem och gå hem direkt och typ dö i sängen.
och tur var det att det hade gått kalasbra för bönan! lekt och haft kul, ätit och sovit. två nöjda barn som hämtades vid 14.

fortfarande med världens huvudvärk så gick vi hem till Simpsons och lekte, hade i te kunnat bila hemma ändå med barnen så nu fick de ha skoj med kompisar iallafall.

hemma sen när pappan kommit hem
Så kom Lisa, hon som ska ha hand om köket och allt som kommer där till på bröllopet kom för prat och provsmakning av snittarna. känns tryggt och bra med henne!

trötta barn så snabb läggning och snart ska den här trötta individen sova. inskolning imorgon 9-14 sen på torsdag är det jobbdags!

Allmänt | |
#1 - - Emelie:

❤❤

Svar: ❤️
athuresson.blogg.se

Upp