-


Då ska vi försöka summera vad som hänt sen sist. Svårare än man kan tro kan jag säga, trots jag väldigt lite gör så är hjärnan som mos och minns väldigt lite har jag märkt.
Men, kan ju läsa mig fram av min egen blogg att sist jag mindes något var i tisdags så nu ska jag försöka återberätta sen dess.

Onsdag så var det dags för blodgivning igen. De har inte velat på blodgivningen att jag ska ge eftersom jag själv inte mått bra. Jag har kunnat ge trots mediciner men de har tyckt jag behöver mitt blod för eget bruk. Kul att äntligen kunna göra någon nytta! Kommer aldrig ihåg vad jag har för blodgrupp så nu skriver jag det här, 0 positiv! Jag kan tydligen med mitt blod ge till flera olika blodgrupper mitt blod är bra att ha.

(null)


Morfar var snäll och körde mig till och från blodgivningen. 
När min familj kommit hem så skrev farfar att han bjöd på Burger King så de andra åkte dit. Fastrarna och Alicia kom också. Jag visste med mig att jag bara skulle sitta och klaga och lida över att ha ont så jag stannade hemma. Var bäst för alla för de lekte och fick umgås i lugn och ro.

Torsdag så var det karate-dags igen för Bubbas. De har fått börja träna inför gradering vilket han tyckte var väldigt skoj!
Jag och bönan var hemma och började med mat. Hon assisterade med att skära tomater, valnötter och champinjoner. Alltid kul och en smula stressigt att ha henne med i köket.
Vi gjorde en kyckling i gorgonzolasås från Zeinas kitschen som blev så gott! Tips!

Och så kom fredag.
Starten på dagen blev inte så värst för mig. Måste dra ett eget inlägg om det någon dag men finns inte ork att börja rota i hur jag känner och mår just nu.

Sen så kom moster M och vi två hämtade Bubbas på förskolan för att åka till tandläkaren. Bara det att när vi kom till skolan för att hämta honom så kom vi på att ingen bilstol hade lämnats kvar. Som tur var så kunde vi låna en bilstol av grannarna på gatan.
  Sist vi var hos tandläkaren hade han början till ett hål de då la ett skydd över men nu var det ett håll så det ska vi tillbaka för att laga. Det var på en mjölktand så det var bra. 

Han fick sen åka tillbaka till skolan ett tag då jag inte är i riktigt skick. Sen kom de hem alla tre vid 15.
Klingade på dörren direkt när de kommit hem av kompisar och de stack iväg och lekte på gatan. Strax därefter var det 7 barn på vår baksida och lekte. Kul med kompisar på gatan!
Till kvällen så kom farmor, faster S och Alicia och så åt vi mat, har lekt och tittat på talang.


Allmänt | |
Upp