-

sitter ensam och nostalgisk framför tvn och dr. quinn med ett glas vin.
roberth är på fotboll i stockholm så jag är nästan helt ensam, tröstar mig på väldigt bra vis måste jag säga.

midsommar var mycket trevlig. började med att jobba för att sen åka hem och sova en stund innan vi rullade till vingåker och mamma&pappa där grannarna inger och sören också fanns och även alldeles för god mat, inte varit så mätt på evigheter! efter lite nubbe och sång knallade jag och roberth ut till anna där ett glatt gäng fanns och även söta lillkillen cornelis! sen blev det promenad hem i regnet och sen la sig en på tok för full och skrattandes jag och sov som en stock tills det var dags att ge sig av till jobbet. amen!

ska bjuda på lite bilder nu var tanken




jag & roberth på väg till anna



mamma lovisa & prinsen cornelis




selma & en linnéa med läskig blick




erika med pojkvän william (om jag inte minns fel på hans namn?)




gott i gott!






anna & jag




jag fick äran att hålla!



jenny, jag & selma


sen blev det inte mer visningsbara bilder :)
Allmänt | |
Upp