-

Jag lever!
(null)

Operationen tog 3 timmar och vaknade till så pass att jag orkade med en selfie 18.40 ungefär. Vakande innan det första gången med en helt obeskrivlig smärta men de gav mig flera omgångar med smärtlindring plus att de bytte sort en gång så jag kunde slappna av och sova vidare.

Kunde sätta mig upp på sängkanten och äta en macka, dricka te och ett glas saft.
Gick tom med hjälp av ett gå-bord några steg runt på uppvaket.

Fick flytta in på mitt rum typ 19.30 och har hunnit prata med familjen, mamma, pappa och mina systrar. Fått mer smärtlindring, muskelavslappnande och något för att förhindra blodproppar.
Vänster ben är som bortdomnad så ligger och viftar på tårna för att komma igång.
Har borstat tänderna, druckit massor med äpplejuice och smörjt ansiktet med mjukgörande. Helt fantastiskt efter alla duschar med den äckliga tvålen som gjort mig så torr!

Ligger på sidan och kollar på paddan, är helt slut så ska slumra en stund.

Mosig tjej som precis satt sig upp
(null)


Allmänt | |
Upp