-

vid 10 så hämtade moster M upp mig och körde mig till gyn för att lämna cellprov. är inte speciellt orolig men man är inte helt lugn förrän provsvaret kommer om någon månad.


efter så åkte vi till strandviks i baggetorp. stannade till på circel k på vägen ut och köpte varma mackor med getost och fikonmarelad och mumsade på.

M var mindre road sen av att få runt och kolla och klämma på blommor i en timme men jag fick ihop till några krukor och hon till en.

köpte en liten kruka som de andra jag redan har i betong. de hade fått in en ny leverans och det är synd att inte barnen läser bloggen för då hade jag önskat mig två i den högre modellen i morsdagpresent.

lite chockad fortfarande över mina blom-val. har alltid annars bara haft vitt & grönt men i år blev det inte alls så!

till kvällsmat blev det fiskhamburgare. en åt bara bröd, en bara fisken och två alltihop med klyftpotatis.


kiddosen sover sen ett tag och pappan är på rugbyträning. jag har vattnat ute och har nu parkerat i soffan.
varit trött och mått lite märkligt idag, ryggen har de sista två dagarna inte känts något vidare värst.

Allmänt | |
Upp