-

lillherrn vaknade väldigt osugen på förskolan idag. efter en övertalningskampanj från pappsens och min sida ville han fortfarande inte så jag tog till med en muta - glass när han kommit hem på eftermiddagen. det gjorde susen! och han ångrade sig inte det minsta för han tyckte det var jätteskoj när han kom dit och han och bästis började leka direkt!

bönan och jag for till maxi för inköp av den utlovade glassen och sköljmedel för att kunna kicka igång nya tvättmaskinen.

hjälpredan 

tvättmaskinen har gått konstant sen 10.30, fanns ju "lite" tvätt nu efter att ha varit utan så länge, då har ändå farmor hjälp oss med massa tvätt.
vi har även veckostädat och vilat.

sen blev det glass när lillherrn kommit hem och Inger kom med min f.i.t1-box och vi pratade en hel del om forever living och produkter så nu går som sagt att beställa genom mig!

mat och pappan drog på rugbyträning och vi kollade film och badade innan de stoppades i säng de små.

bönan fixade publik till filmen 




Allmänt | |
Upp