-

i måndags var jag hos sjukgymnasten igen. hon tyckte jag såg piggare och gladare ut!

hade en extra besvärlig dag och hade ont så hade svårt med en övning och började gråta över eländet. såå trött på skiten att jag bryter ihop. aja, lite pepp att jag kommit långt från där jag började de tröstade hon mig med.

idag till kvällen så stekte vi på pannkakor och mötte upp Lina och grabbarna vid sjön.
så himla härliga sommarkvällar det är nu så gäller på att njuta.
fick också dyka i och simma efter en boll som flöt iväg i en väldigt fart ut på sjön, så nu har jag badat ordentligt i år.
i vattnet är jag nästan "frisk" och kan röra mig, vilket är skönt.

barnen sover nöjda efter kvällen vid sjön med kompisar och pappan är och handlar till morgondagens middag.

tacos-sug deluxe så imorgon blir det tacos! vi har inte ätit tacos sen Lina och de var här för flera veckor sen så abstinens är enorm. har även krävt choklad, har lady-problem utan dess like! aldrig varit med om att det varit så här hemsk. säkerligen för att spiralen togs ut samtidigt som cellprovet skulle jag tro.

Allmänt | |
Upp