-

jag tror aldrig jag fått så goda nyheter som jag alldeles nyss fick. när ens vän ringer och berättar att cancern är borta!!!

glädjetårarna sprutade och jag är så så så glad! älskade vän, är så lycklig och glad för din skull!  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️
aaah, jag är så glad! skulle vilja få fram så mycket mer för att förklara hur det känns men kan inte formulera det! H A P P Y

idag vid 14 kom farmor och hämtade upp mig. efter lite strul med bilstolar och hjälp av grannen med lån av stol (tack Maria!) kom vi iväg och hämtade kidsen från förskolan. sen styrde vi mot lövåsgården och hälsade på gammelmormor Ing-Britt.

efter vi fika så kom också gammelmoster Anneth, Angelica & Göran så det blev fullt på rummet.

två timmar var vi där innan farmor körde hem oss. mat och lugn kväll i soffan och barnen är nu i säng.

nu ska jag njuta av de fantastiska nyheterna och vara lite extra tacksam över livet!

Allmänt | |
Upp