-

i mellandagarna hade pappan tagit semester så vi hade julledigt ihop hela familjen. jag är fortsatt sjukskriven men det skriver jag mer om en annan dag.

vi tog det mest lugnt. hade en dag vi åkte till Norrköping och shoppade lite.
vinterskor till mig, pappsen och lillherrn. bönan har ärvt efter brorsan och är väldans nöjd med det.
jag köpte också två par nya jeans, leggings, baslinnen, mössa och halsduk. min garderob är inte som den en gång var. usch, finns inget att ha på sig men förbättrade det något.

en kväll fick vi besök av moster och hennes kollega. barnen (och vi) tyckte det var skoj att få se polisbilen på nära håll. barnen blev lite ställda och blyga först när moster kom i polisuniform men det släppte efter en stund.

bönan hängde med morfar & mormor en dag och vi andra smet iväg på bio och såg tjuren Ferdinand. mysig film men lillherrn tjatade efter en halvtimme att han ville åka hem, haha. stackarn blev kvar tvingad av sina föräldrar att se klart filmen. han sa efter åt att den var bra iallafall.

bönan levererades hem av morfar & mormor och de blev bjudna på kvällsmat som tack för hjälpen.

Allmänt | |
Upp