-

i lördags så åkte barnen in till stan för övernattning på eftermiddagen.

den ena skulle sova hos farmor och den andre hos faster S.
pappan och jag var bjudna på 30-årsfest med peruktema!
födelsedagsbarnet Emma hade fixat med massor med gott!

fina blivande 30åringen!


och så här tjusiga var pappan och jag


lyckades sen bara få bild Sara som var urtjusig i sin peruk 


en supertrevlig kväll med massa gott att äta, frågesport om Emma (jag kom 5:a!) sen dansades det och spelades pingis. jag gjorde inget av det sista för mot slutet var jag inte så kaxig längre tack vare ryggen.

vid 01 tackade vi för oss och påbörjade en väldigt långsam promenad hemåt.

igår kom kidsen hem strax efter lunchtid och till 16 var vi på plats på bio!
tanken var att bara jag och bubbas skulle åka för vi trodde inte riktigt på att bönan skulle sitta still en hem film.
men, hon plockade fram hundögonen på sin mor och jag föll pladask. tror det är första gången hon lyckats med det, haha!
men, det var tur jag gav mig för hon skötte sig exemplarisk och vi alla fyra var helt sålda på filmen, den var såå bra! 
jag är som bekant en riktig sucker på Disney-filmer och den här får högsta betyg.


kvällen avrundades med tacos och familjen i säng något sent för vissa och något tidigt vid 20.30.

Allmänt | |
Upp