-

i torsdags hade min brukare kollat till personalmöte hemma hos honom.

jag som sitter hemma utan bil (vår lilla är trasig och avställd) hade tur att ha en snäll kollega som hämtade mig!
Lotta bor typ på vägen till jobbet så hon fick åka en redig omväg.
som tack bjöds hon på lunch när vi kommit hem efter mötet.
hemma fanns pappan och bönan.
förskolan ringde när vi var på väg ut att hon inte var sig själv och klagade på ont i magen och hon hade gått och lagt sig för att sova.
pappan fick alltså avbryta sin korta arbetsdag och hämta hem bönan.
hemma sen var hon pigg som en mört och inget fel på henne.

kl. 16 hade jag sen tid på kupoolen gör att göra mina övningar.
det var jag och ett gäng pratglada tanter!
helt färdig var jag efter sen och hade ont, men det hade jag blivit förvarnad att det skulle bli så.
familjen hängde under tiden i lekparken.
sen hemma så la sig hela familjen innan 19.30.

bönan fick vara hemma på fredagen och vi gjorde inte mycket då jag hade skapligt ont i ryggen efter gårdagen.
kollade på två filmer i sängen (med popcorn) sen fick hon gå lös i min sminkväska och vi blev så tjusiga så.


till kvällen så var vi bjudna till moster M för att fira henne på hennes 27:de födelsedag!

hon bjöd på smörgåstårta och en slags rulltårta på chokladbollssmet, allt så mumsigt så! jag skulle kunna leva på smörgåstårta, morgon, lunch och middag!

vid 21 hade bubbas somnat i soffan hos moster och bönan ville åka hem och sova så då rullade vi hem.

Allmänt | |
Upp