-

alla hjärtans dag idag, en dag som jag aldrig firat direkt.

vi har istället alltid firat min morfar som fyller år idag. idag skulle han ha blivit 92!
första alla hjärtans dag utom honom här, det har tagit hårdare än vad jag trodde det skulle göra. saknar honom!

vi gjorde plankstek på ryggbiff ikväll och papas kom och åt med oss.

innan idag så var jag tillbaka hos sjukgymnasten och fick lite fler övningar.

blir så trött och får huvudvärk när jag varit där. det gör ont och jag har ju blivit så stel eftersom jag inte rört mig ordentligt på tre månader. ska imorgon börja med vattensjukgymnastik.
vet inte om jag skrivit det innan men pappan jobbar denna och nästa vecka 50% så han kör 8-12. barnen går till 16 för att pappan ska kunna vila skallen innan det blir fullt ös hemma.
svider såklart att de inte är hemma men det är faktiskt bäst för oss alla. vi kan vila med våra krämper och de har bra mycket roligare på förskolan med alla kompisar än hemma med två föräldrar som inget orkar.

Allmänt | |
Upp