-

både i måndags och tisdags så var vi på kalas!

först ut var min kusin Oskar som ställde till med fika-kalas.
och i tisdags så fyllde faster M år och där blev vi bjudna på paj och efterrätt.
varit urdålig på det där med att fotografera så ni får helt enkelt klara er utan bildbevis.

igår var jag hos sjukgymnasten och hon tyckte som jag känner att det börjar se mer rörligt ut. bara att kämpa på med övningar och åka till bassängen och kämpa där med.
blir bara ett sådant jäkla stressmoment att jag måste ha någon som kör mig.
i måndags och igår så har papas kört och idag ska morfar köra.

igår så blev det fiskgratäng här hemma till kvällsmat. det var med i kassen denna vecka och det var med alaska pollock med basilika och citron sås.
alla åt, i lite olika kombinationer.
pappan och jag åt med mos, fisk, haricot vert och rivna morötter, bubbas med mos och rivna morötter och bönan med fisk och rivna morötter. 

har en halvtaskig bild jag tog för att visa hur lång hårig jag blivit. har inte varit så här långhårig sen början av nionde klass. räknar inte med tiden med löshår några månader under 2008.


Allmänt | |
Upp