-

jag lyckades igår sätta lock på mitt ena öra. hade badat och hade fått vatten i örat och skulle som jag brukar, använda en tops för att öppna upp hörselgången så vattnet rinner ut. igår, lyckades jag inte utan trök istället till så jag fick ont och hör i princip ingenting på vänsteröra.


var på vårdcentralen på förmiddag för att kolla så jag inte gjort hål i trumhinnan. det hade jag som tur inte, men var väldigt röd så nu ska jag droppa med kortison och antiinflammatoriska-droppar i några dagar. locket för örat för mig yrslig och lite illamående för det ena örat får ta in allt ljud, gissar jag på. och, det är ju inte direkt tyst här hemma i vab-stugan så jag känner mig helt färdig!

bönan är fortsatt hängig men andningen börjar se bättre ut faktiskt, väldigt skönt! lillherrn hotar och snorar.

igår kväll var jag och en massa andra tjejer hos Sofia på pomp de lux-party. massa fina kläder och jättegod äppelpaj.
blev en klänning till bönan och en tröja och softshell-set till lillherrn.

Allmänt | |
#1 - - Sofia :

Åh köpte du softshellsetet! 😍 De byxorna kändes så sköna! Ska köra på dom till våren tänkte jag! Mina har (tyvärr) inte växt ur sina skalkläder 😂

Svar: ja det hade jag spantat in i förväg! så bra pris👍🏼 haha, får bli till våren då! 😉
athuresson.blogg.se

#2 - - Sofia :

Och just det! Krya på örat! Lider med dig! Kommer du ihåg min vaxpropp på gympan 😂 Herregud!

Svar: ja fy tusan så jobbigt det är 😪jobbat idag med det och är heeelt färdig i huvudet. just ja, det hade jag glömt till nu 😂🙈
athuresson.blogg.se

Upp