-

ledig fredag med mina två favoriter. skalpligt oslagbart, speciellt när vi inte varit osams en enda gång på hela dagen! måste vara rekord, men dagen är ju inte slut än, haha.

vad har vi gjort då, ja, inte så mycket direkt. jag klippte gräs på förmiddagen och de hoppade i studsmattan sen körde vi datten. ja, det heter datten för mig men alla andra envisas om att det heter kull.

efter lunch bädda vi ner oss i sängen med varsin bulle framför en film. jag sov en stund, de kollade vidare på filmen.

sen kom pappsen hem, jag badade och de åkte på gotte-inköp.

bönan tokslocknade i soffan innan kvällsmat som i vanlig ordning på fredag bestod av tortillas.
hon gick inte att väcka men vaknade till när vi andra var färdiga så hon fick mat tillsut. 
nu är gottet framme och vi inväntar idol.

beställde ju förra veckan två väggljusdakar, en var med i paketet vi väntar fortfarande på den andra. men ena är uppe.

Allmänt | |
Upp