-

arbetsdag - check!

kan man inte tro när man går hemma hos någon en hel arbetsdag, att tiden går fort. men det gör den! hinner bara dit, sen är det matdags, sen ska jag hem igen. typ.
skönt är det iallafall, trivs jättebra!

hämtade upp pappan och så hämtade vi barnen som var sist kvar på förskolan.
de ville då gå hem med pappan så jag fick åka hem själv i bilen.
när de kom hem så drog de på sig sina legodräkter och gav sig ut på "bus eller godis". tycker sådär om hela grejer men förra året så hängde de på grannbarnen och tyckte det var jätteskoj att klä ut sig och knacka på och säga bus eller godis. och att få godis förstås. 
och har de klätt ut sig och går till grannarna som känner igen dem känns det rätt okej ändå. tyvärr så var det inte många grannar hemma men de fick ihop en bra hög med godis hos de två grannar som var hemma!

vi provar den här veckan på ICAs matkasse gör att få lite ny inspiration. hittills två dagar in är vi väldigt nöjda! barnen åt för första gången couscous och båda smakade kalkon. 


har anmält mig till Tobias registret och ska bli blodstamsdonator! 
har nu toppsat kinderna så de kan lägga in mig i registret så får vi se om jag i framtiden kan hjälpa någon

Allmänt | |
Upp