-

blev flera dagars vabb för pappan förra veckan med bönan. ingen feber men hostan och så var hon inte riktigt som vanligt. 


lördagen så åkte vi in till stan en sväng, jag hängde tom med! det var 4 för 2 på leksaksaffären så det blev nya spel, presenter till kommande kalas och "välkommen till världen"-present och julklappar.
helt färdig efter utflykten sov jag sen en bra stund hemma.
pappan skulle på kvällen på lite partaj med rugbylaget så morfar & mormor kom och var barnvakt åt oss andra tre här hemma.

söndagen så åkte vi till Linn & Joakim för att träffa och mysa med nytillskottet Alve!
så gosigt att hålla söt bebis!
det var två till som mycket det var gosigt att hålla bebis.

efter några timmar med mys, prat och fika åkte vi hem. lillherrn skulle på 5-årskalas för kompisen Axel. de körde först hem mig så jag kunde vila - åter igen väldigt trött av en utflykt.

pappan och bönan blev kvar på kalaset också och de kom hem lagom till kvällsmat allihop.

idag kom morfar och hämtade mig och körde mig till sjukgymnasten. ska få remiss till magnetröntgen för att se om någon disk i ryggen fått skada. förmodligen inte utan det är mest muskelärt som gör ont. väldigt stelt och låst. 
efter bjöd morfar på lunch och mormor hängde på Riva.
en snabbis ut till ingvaldstorp med morfar och fick med mig två julstjärnor och en liten gran. hade velat ha en rumsgran och plockat ihop till en liten julgrupp men hittade inget bra.
hemma igen så sov jag, orkar verkligen ingenting! 

beställde tre rislyktor genom Cancerfonden.se förut. 3-pack för 295kr varav 225kr går till Cancerfonden. 
de ska vi tända på julafton och tänka på de som inte är med oss längre och för de som kämpar mot den hemska hemska sjukdomen!

Allmänt | |
Upp