-

och så var tre härliga dagar slut.


onsdagen bjöd på lek med kompisar på förmiddagen hemma hos oss.

fredag idag och pappan var ledig. en rolig dag var planerad med koj-bygge och häng ute men det blev mest tjafs och osämja. mestadels mellan di äldre och di yngre.

så tråkigt! två små som inte lyssnar värst bra och två äldre som tröttnat på två små som inte lyssnar. suck.
men, vi fick låna kärra av bästa grannarna och kunde köpa virke och kojan påbörjades tillslut illafall.

pappan hann en bra bit innan det det matdags sen kollade vi på nyaste Ice Age innan det blev läggdags.


mina ❤️
 

planterade också isär tomatplantorna men de blev rackarns ledsna av det.


till 21 den kvällen åkte jag och mostrarna och såg nyaste Pirates of the Caribbean på bio. SÅ BRA film! är något partiskt eftersom jag är ett fan av tidigare filmer och Johnny Depp men den var riktigt bra!


med hem efter bio var lilla moster som sov över och hela torsdagen spenderades med henne.
vi hängde ute mestadels och planterade från som vi hoppas ska ta sig.

ovan ses hon som nästan varit konstant naken sen onsdags.

nedan Lina som enligt mina barn kunde blåsa upp vår pool när jag inte kunde.

bönan tog sig en match mot asfalten som resulterade i en bula och skrapsår på knän och armbåge, stackars älsklingen.

tur moster fanns att trösta och hon somnade sen på eftermiddagen i hennes knä.

Allmänt | |
Upp