-

en resumé sen torsdags kommer här;


fika och bus hos Sofia och tjejerna 

vi tog sen en tur på stan och konstaterade snart att försöka kolla reorna med fyra busiga barn inte var någon större idé. så efter lunch på stan åkte vi och mötte upp Emmy, Felicia & Walter för att plocka jordgubbar.


efter jordgubbsplock blev det ingvaldstorp för blominköp. försöka ta en "bra" bild visade sig svårt.


fredagen och midsommarafton spenderades i vanlig ordning hos Rengmans i Högsjö. började med dans kring stången vid 13.30 sen gick dagen, kvällen och en bra bit in på natten innan vi rullade hem vid nästan exakt 00.

Lovisa hade styrt med lekar lika bra som de andra åren. skjuta med airgun bla 


var tur de har en stor ek på tomten när regnet öste ner


jag och min böna


några (av de 11) kollar film


inte nudda vägg, vi skulle backa med ögonbindel och komma så nära väggen som möjligt utan att nudda.


jag jobbade sen midsommardagen och vi hade sovit över i ett tomt hus i Vingåker hos morfar och mormor. familjen hängde där när jag jobbade och m & m kom hem till lunch. till kvällen bjöd de på grillat och båda mostrarna var med. sen sov vi över ännu en natt och jag jobbade söndagen. 


jag och min bubbas 

Allmänt | |
Upp