-

skrev aldrig om det här men förra tisdagen när vi satte in våra sedlar på banken så blev det lite struligt. när alla sedlar var inne i automaten så stängde den av sig och informerade att det blivit tekniskt fel och sedlarna skulle returneras. bara det att inga sedlar kom ut och inga pengar på kontot.

pappan ringde kundtjänst som gjorde en anmälan och skulle skicka vidare. kunde ta upp till en vecka innan vi fick pengarna tillbaka.
när en vecka gått ringde pappan banken igen och de kunde inte se att någon anmälan gjorts (?!) hursom så fick jag åka in till banken och göra en reklamation. det tog då cirka en halvtimme så fanns varandra krona vi satt in på kontot, pjuuh!

efter banken lämnade jag barnen hos morfar på jobbet. jag hade dejt med Maria för nagelfix! båda mostrarna hade varit är och papas en sväng.

flera av mina naglar hade gått av och tappat gelén så alla som inte gått av klipptes ner och förlängde några så alla fick samma längd. de fick en fyrkantig form jag inte brukar ha i beige och roséguld.

Allmänt | |
Upp