-

känns som penicillinet redan gjort nytta men har inte varit speciellt pigg idag och har fortfarande ont i halsen.


hade två rastlösa barn och en rastlös man hemma så när farmor skrev att hon var vid sjögölet och solade så packade vi ihop oss och åkte dit.
jag skulle med facit i hand varit hemma och sovit för jag sov större delen av tiden där och sa inte många ord. väldigt tråkig.


kom hem igen närmare 14.30 och barnen hade somnat i bilen så trök i oss några mackor bara när de vaknat till.

sen somnade jag i soffan och snarkade som tusan, hörde eller märkte det liksom själv fast jag sov. måste vara halsen som gör det. när jag vaknade var familjen ute och lekte med vatten (tvättade bilen).
sen kom Krister över och klättrade upp på vårt garagetak. vi har sett en lucka där men har inte ena försökt ta oss in då man måste gå på ett tak vi har över en bod. men Krister tog sig in och hittade väl egentligen inget spännande men det såg mögelfritt ut!

sen åt vi morotsbiffar innan pappan åkte  djulö för att kolla hur vattningssystemet fungerar så de kan vattna planen de kör rugby på.

vi har under tiden hunnit terroriserat Cissi & Krister. nu har vi parkerat i soffan för nedvarvning innan läggdags.

Allmänt | |
Upp