-

vilken helg jag haft! fullt upp med massa roligheter. blev lite väl långt utan barnen så kom några tårar när jag träffade dem två dagar ifrån varandra.


i fredags var jag som sagt i tidigare inlägg i Stockholm med pappa och hela gänget på HusmanHagberg (350st).
på kvällen sen så åkte vi inhyrda bussar allihop från hotellet till Grand hôtell där det väntade mingel, trerätters och underhållning av Måns Zelmerlöw! när det blev dags att sätta sig till bords fick man en lapp med bordsnummer på så vi tre som kom ihop satt vid olika bord. så dem såg jag knappt på hela kvällen. men det gick bra, fick lite småpanik först.
kvällen gick jättesnabbt och det var superkul. pappa och jag kom till hotellet sen vid 01.30 ungefär.



uppstigning tidigt på lördagen för att hinna med 8.30-tåget hem.
hemma i Katrineholm så åkte jag och handlade direkt för till kvällen vankades det finbesök. hem och förberedde allt och plockade iordning hemma. sen sov jag i över två timmar.
hann göra mig "fin" och göra det sista innan Jenny & Niklas kom iallafall. strax efter dem kom Emelie & Fredrik! båda paren hade mig sig så fina blomster, älskar färska blommor!

lite bubbel som välkomstdrink sen kom pappan hem som varit i Norrköping hela dagen och tränat med Norrköpings rugbylag. barnen och han sov hemma med mormor när jag och morfar var iväg och var sen kvar där och sov en natt till eftersom vi hade gäster. de roade sig kungligt med mormor & morfar och åkte bland annat pistmaskin ute i båsenberga.
kvällen rusade iväg, den har ju en förmåga att göra det när man har trevligt! vi spelade spel hela kvällen när vi inte åt, så kul!


söndagmorgon och det var bara till att kliva upp tidigt då också för lillherrn och kompisarna Ella och Carl skulle ställa till med 4års-kalas!
vi hade hyrt sandbäckens gympahall och det blev så lyckat med massa bus, korv med bröd, ansiktsmålningar och fiskedamm och massa fina presenter!

ett trött men glatt gäng kom sen hem strax innan 13 och sen somnade alla ganska snart när vi la oss för vila.

sen blev det bara massa mys framför tvn och film med hämtmat på kvällen innan alla åter igen somnade snabbt på kvällen.

Allmänt | |
Upp