-

hej & hallå.


här är det rätt oförändrat med ryggen. har varit ute lite nu de två senaste dagarna och det gör såå ont efteråt. 
men, vi har fixat med julkläder till 3 av 4 och utebelysning på utflykterna de två dagarna.

i onsdags var barnen hemma med mig för Therése skulle kom ut och fota barnen till blivande julkort. hon hann kliva innanför dörren så började lillherrn tjura sen höll det i sig. han var inte med alls nästan utan stod bara och skrek bredvid mig. blev så ledsen på honom och tappade tålamodet helt för hela proceduren att gå ut i skogen med dem gjorde så ont i ryggen. bönan skötte sig något bättre och stod inte vid min sida och grät iallafall.
stackars Therése, men hon kämpande på med mina osamarbetsvilliga ungar.
tre ynka bilder blev det något av.

lägger inte ut dem än eftersom de ska bli julkort av och eftersom majoriteten av alla som läser här kommer få ett.

som sagt, hemsk fotografering och den hemma var det inte en kaxig mamma mot kvällen. holy moly så ont och trött jag var.
torsdag och fredag har de varit på förskolan igen.

imorgon ska vi till Vingåker och hälsa på Gunilla!

Allmänt | |
#1 - - Moster m:

Kläder till 4/5. Vem är den femte ?:)

Svar: Mimmi?
athuresson.blogg.se

Upp