-

förmiddag, inte så många knop men en liten tur till skogen och hämtade granris efter att de huggit ner skogen en liten bit bort.

gjorde en liten "toppluva" att sätta på fögelmataren och la lite kring ljuslyktor och krukan på trappen.

efter lunch åkte vi in till moster M och pappan och jag blev klippta sen fick vi mumsa på saffransgifflar med vitchoklad.


så långhårig som jag var innan klippet har jag inte varit på år! inte så ofärgad heller för den delen...

en liten ljusslinga har letat sig upp också


hemma efter besöket hos moster så sov jag lite över timme. trött och hade ont.


sen har vi myst i soffan.
pappan gick över till grannen för att hämta öl från en öltunna som blev över efter rugbyfesten. det var över en timme sen, haha.
jag kollar på så mycket bättre med två sovande ungar på mig och bredvid mig. kan inte riktigt bära upp dem till sängen, tar mig knappt upp för trappen själv. de hedrar Sven-Erik idag på så mycket bättre, märks att man är uppvuxen med Sven-Ingvars hemifrån, jag kan alla låtarna.

Allmänt | |
Upp