-

i fredags så var jag, morfar och Carina som precis börjat jobba som mäklare i Göteborg på höst kick-off. alla i kedjan var på plats på Stenungsunds yachtclub!

vi kom ner med tåget vid 11 sen taxi ut till Stenungsund. sen bjöds det på lunch för att sen byta in för 2 1/2h med lek.
alla var redan uppdelade i lag och vi tre hamnade i samma tack vare att allas efternamn slutar på T.
hade ingen större lust att leka men det var såå kul! alla hade kul och gick all in på lekarna.
var visst dålig på att ta bilder, blev mest snapchat som användes.

efter lekarna blev det Glenn-korv innan det skulle bytas om för mer mat.

det var streetfood-koncept med tre stationer med mat med dryck till.
jag blev mätt efter första som var nudlar med Corona till så jag tog bara drycken från resten av stationerna.

lite prisutdelningar sen blev det nattklubb och dans! jag hittade min bordskavaljer från i januari vilket var väldigt skoj. sen hängde vi med hans kontor hela kvällen.

tidig uppstigning på lördagen då tåget hem gick 8.25. jag mådde skapligt när jag vaknade tack vare att jag fortfarande var onykter. det höll i sig ända till 13 då vi korkade upp en flaska bubbel hemma hos Moa & Linus för att skåla in en dag vi längtat efter sen december!
mer om det i nästa inlägg!

Allmänt | |
Upp