-

ledig dag idag, hallelulja! 

vi tog det lugnt hemma på förmiddagen och lillherrn slocknade i soffan medans jag gjorde lunch. gick inte att få liv i honom så bönan och jag åt innan vi packade in oss och en fortfarande sovande kille i bilen.
mostrarna mötte upp oss och de gick till sjukhusparken och lekte och jag till Erja för att fixa fransarna.
när jag var klar och hämtat barnen åkte vi till Sofie, Signe & Isak.
där fick vi mumsa på hemgjord glass med oreo och sylt i, mums!
snack och lek innan vi åkte hemåt till mat på bordet.
pappan iväg på rugby och nästa unge slocknade i soffan så det bara var att lägga i sängen. lillherrn och jag kunde då glutta tv själva en stund. så mysigt att vara med dem själva en stund så där ibland. han har mycket funderingar vår stora kille!

roliga nyheter hittade jag på Viaplay!
11 september kommer fortsättningen på serien jag kollade på typ fyra dagar!

arbetsdag imorgon igen och mantrat för att överleva;


Allmänt | |
Upp