-

två jobbiga dygn börjar gå mot sitt slut.
lediga dagen igår torsdag började bra med mys i sängen länge och frukost i soffan. jag högg inte på tvätt sen kom ett illamående över mig och fick springa och kräkas. sen fick jag springa och hänga på toa större delen av dagen.
hur jag lyckades fixa lunch åt barnen och hålla dem vid liv och lägga bönan är ett mysterium för jag mådde inte bra.
vid 14.15 gav jag upp och ringde hem pappan.

till kvällen kunde jag äta men ansträngningen eller maten gjorde mig helt knockad igen och mådde illa.
sov illa och mådde illa hela natten sen.

dagen idag har gått skapligt. kunde inte jobba så jag och barnen har varit hemma.
mycket mys framför film i soffan och insatsen att dammsuga tog musten ur mig, skulle ha låtit bli.

pappan kom hem och de for iväg för gottis-inköp och jag fick vila!

fredagsmys och barnen i säng efter att ha kollat på frost över läggdags-tid.

för ett år sen var det fotografering på förskolan och bönan vad taggad.

Allmänt | |
Upp