-

igår kväll så var jag på ett skivstång och intervall-pass med Yasmine. så kul!
flera övningar var tyvärr för påfrestande för mina handleder jag har problem med så klarade inte av att göra allt. hade så ont igår kväll att jag nästan grät. fått haft handledskydden på idag så jag inte böjt dem men de gör fortfarande ont men inte lika illa som igår kväll och natt.
vaknade flera gånger inatt för handleden böjts och det gjorde ont.

arbetsdag för de vuxna idag och förskola för de små. de hade haft en jättebra dag enligt fröknarna men enligt egen utsago var det inget speciellt, haha.
jag hade en skiteftermiddag! hittade inte massor av det jag skulle hitta och blev tom tårögd för jag kände mig så dålig. tog flera timmar och trots hjälp från avdelningarna hittade jag ändå inte allt som skulle till ordrarna.
som de kommer sucka över mig imorgon...

mysigt att få komma hem till glada och utfodrade barn och en snygg man!
sistnämnde gick sen iväg på möte med rugbyn och vi andra myste ner i soffan och snart nog upp i säng. båda somnade snabbt och jag har hängt två maskiner tvätt och har nu parkerat i soffan.

stämmer väldigt bra in på mig på mornarna nu för tiden.

Allmänt | |
#1 - - Jenny:

Tråkigt med handlederna! Prova att använda stöden under träningen nästa gång så du inte belastar i ytterlägen. Ofta blir det problem med för mycket vikt och när handlederna inte "orkar hålla emot". Kram på dig❤️

Svar: tack, ska prova att ha dem på nästa gång! 😀
athuresson.blogg.se

Upp